27 Mart 2015 Cuma

Güven(Me)

Sinirliyim.... Neden mi ?

Saatleri geri alalım dün akşam saat tam 8:00 e. Her zaman ki gibi kariyer siteleri,iş fikirleri sitelerini karıştırıyor bu işsizlik çıkmazından, bu kısır döngüden nasıl kurtulacağımı düşünürken TBMM'nin 12 kişilik GİH lisans mezunu Memur alacağı ilanı gördüm.İçimde ki ses haah .. gerçekten başvurmayı düşünmüyorsun dimi ! dese de ben devletimize güvenmeyi ve başvurmayı seçtim.Ve başıma gelen saçmalıklar silsilesi de başlamış oldu.
Önce sabah kalktım baktım ki diplomanın onaylı örneği yok bende saf bi şekilde diplomanın aslını alıp fotokopisini çekip "ASLI GİBİDİR" yazısı yazılması için öğrenci işlerine götürdüm.Öğrenci işleri ile aramızda geçen diyalogu aktarıyorum

Ben: Merhaba diplomanın onaylı örneği lazım imzalar mısınız?
Görevli:Biz size diploma ile birlikte vermemiş miydik ?
Ben: Evet vermiştiniz ama ben onları başka başvurularda kullandım.
Görevli:O zaman biz size onaylı suret veremeyiz.Yönetmelik böyle.
Ben: Nasıl yani,ne yapacağım ben şimdi
G:Öğrenci işleri şefi ile görüş
Kafamda saçma düşüncelerle şefe gittim.
B:Merhaba, diplomanın onaylı örneği lazım imzalar mısınız?
Şef:Size daha önce diplomayla birlikte vermemiş miydik?
B:(Vermemiştiniz deyip olayı kestirmeden çözmek istesem de önceki memura doğru  söyleme saflığında bulunduğum için söyleyemedim)Vermiştiniz efendim ama yine ihtiyacım var önemli bir pozisyona başvuracağım ve zamanım dar bugün başvuruyu tamamlamam gerek.
Ş: Bak sende memur olacaksın inş. yönetmelik bi kere örnek ver diyor ikincisi için Notere gitmen lazım.
B: Yani burada bir imza ile halledebileceğiniz iş için Notere gitmem gerek öyle mi ?
Ş: Maalesef .
B: Bunun mantığı ne .Niye böyle ?
Ş: Ben bilmem.Yönetmelik böyle
B:Ben anladım ,bir kurum diğer kurumu zengin ediyor .Ve maalesef bunu öğrencinin sırtından yapıyor.
Ş: Haklısın ama yapacak bişi yok.
Söylene söylene kapıdan çıkar noterin yolunu tutuyorum .Notere giriyorum ne göreyim noterdeki memure hanım saçlarına maşa yaptırıyor.(Rahatlığa bak )
Derdimi anlatıyorum .Aynı tepki ve 31,50 kuruş ödeme istiyor.Mecbur söylene söylene ödüyorum.Ptt ye gidiyorum 7.tl kargo ücreti ödüyorum(Koskoca TBMM neden online başvuru almaz o konuya girmek bile istemiyorum)
Beni düşündüren bir diğer soru bu kurumun neden 2013 kpss puanı ile de alım yaptığı(2 yılı aşan puan türü kullanılması yasaktır)Yoksa kuruma girecekler çoktan belli de haybeye mi para harcadım diye düşünmeden edemiyorum.
Cebimde kalan 3 tl üstüne döner yiyip ve soğuk suyumu içip evime dönüyorum
.Bakalım mülakata kalabilecek miyim ?

1 yorum:

  1. 2013 KPSS puanları 2015 KPSS yapılana kadar geçerlidir 2 yıl henüz dolmadı

    YanıtlaSil

Arkadaşlar sizler bu mücadeleye yorumlarınızla destek olabilirsiniz.